Post by Deleted on Mar 1, 2022 1:59:56 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Blockman Go ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Blockman Go IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod veel primogems ▞▞▞
▞▞▞ Blockman Go 2022 version ▞▞▞
30/10/18: Ik vond het geweldig 17/12/21: Ik heb dit 2 sterren gegeven.Er zijn te veel hackers, vooral in bedwars! Het is oneerlijk om dat te doen, vooral de mensen die het spel EERLIJK spelen. Ik vraag je om te behagen!!!! Alsjeblieft!!! Stop de hackers. De HACKERS SPELEN ONEERLIJK. Het zijn er zo veel!!! Stop ze alsjeblieft. Het is helemaal niet eerlijk.
Blockman Go Аркады dru
Niet heel goed
Waarom blijft het opbergspullen zeggen en toch heb ik genoten van de oude blockman, maar toch..bedankt voor het proberen! Gelukkig nieuwjaar en een gelukkig kerstfeest!😁😁😁😁💖💖💖💓💓💓
dit spel is lastig. Ik ben een volledig diamanten pantser in bedwars, ik ben nog steeds dood ??! AUB, scheid de rangen niet alleen in rangmodus, maar ook in 4v4v4v4 omdat ik altijd verlies, bijna alle blockman go-spelers zijn rijk. AUB iemand anders valt onze hacker aan!!! Ik zweer het je als dit nog steeds gebeurt in de VOLGENDE UPDATE OF IK RAPPORTEER DIT SPEL! ALSJEBLIEFT, ANTWOORD OP MIJ! DIT SPEL IS ZO AFVAL! DE ROBLOX IS BETER DAN DIT!
Het is een goed spel, maar alleen het is moeilijk om veel Bcubes te krijgen en het is niet zo leuk dat mensen die geld kunnen uitgeven Gcubes kunnen krijgen en mensen die niet kunnen uitgeven, ze geen goede dingen kunnen kopen
Het was veel beter in 2017, nu is het een beetje geruïneerd, iedereen heeft op huisdieren, zwaardeffecten, runen en veel andere dingen
Bed Wads is niet eerlijk voor oude spelers Nieuwelingen krijgen goede runen, terwijl oude niets krijgen. niet eerlijk je zou evenementen voor oude spelers moeten geven omdat het niet eerlijk is.
Het is eigenlijk roblox
Ja het is en tof spel maar het duurt lang om te starten
Pipa
Een kak spel
Stickman Party: 4 player games 9+ - App Store
Blockman Go Arcade aun
Amaan Mattsun
Turbo Dismount™ Simulátory ufvv
Wil je weten waarom ik deze twee sterren 1 geef als de update blockman go aventure is ik kan niet eens met mijn vrienden spelen 2 ik kan niet meedoen aan de feesten en ik speel zelfs bedwars😡😡😡😡😡
Blockman Go Adventures Apk is here to help you! A free app for making friends, playing minigames and chatting with Blockman players.
Net roblox maar dan in minecraft vorm
XenonE For Blockman GO door Agent_Orange - (Android Apps ...
New Rank Mode in BedWars Blockman go
Download Blockman Go Adventures Apk v2.9.2 voor Android
Ik denk dat ze in de update hackers hebben gerepareerd, maar niets effect, ik weet het niet, maar ik haat deze game voor hackers en rijke spelers die pronken en dan altijd volledig winnen voor rijke spelers betalen om te winnen geef geld aan BMGO en Walla win je 😡😡😡 omdat BMGO geld krijgt zodat ze niets doen in de vrije pas niets Maar in de vip-pas zijn er veel rekwisieten en ik stop met het spelen van dit spel, beoordeel dit spel met 1 ster
Ik vind het spel leuk, maar sinds de update hier was, zijn er zoveel hackers op de bedwars die zo snel vliegen en rennen zonder drankjes, als je dit nu niet oplost, zal ik je stomme spel de-installeren
Deze game is identiek aan hypixel-games voor mensen die hypixel niet kunnen spelen en het is een leuke game, maar ik hoop dat je alle bugs oplost. Het is ook mijn favoriete game van toen ik een kind was. games en evenementen en veel nieuwe dingen en ik zal deze game 5 sterren geven
Het is een goede game, maar het punt is dat er winst is = gcubes en sommige mensen hebben geen andere opties om games beter te maken, het is een gratis evenement, maar sommige mensen zouden willen dat ze gcubes hadden en de mensen die dat niet doen t hebben geen gcubes denken dat ze niets zijn in het spel vergeleken met anderen met gcubes over het algemeen is het een leuk spel om te spelen ze beginnen met evenementen die gratis zijn voor mensen zonder.
App door, Blockman GO Studio. Inhoudelijke beoordeling, everyone 10+fantasy violence. App geüpdatet, 11-25-2021. Apk-versie, 1.27.0. Categorie, Arcade.
Download Blockman Go MOD (Unlimited Coins) Apk 1.21.2 ...
Loopt vaak van een brug af heel irriterend en je moet persee eggwars met 4 mensen doen heel jammer
Het is ongepast en de mensen zijn slecht, het is een grote oplichterij. Je moet geld betalen om OP-dingen te krijgen en zo niet, dan zullen alle mensen je pesten. En je zult geen plezier hebben. De PVP is echt slecht en glitchy en het spel maakt je dom. Ik maak geen grapje. Er zijn veel hackers. De game is echt slecht, download niet als je niet wilt worden opgelicht 😒.
Super cool
Blockman Go อาร์เคด jvp
Waarom ik twee sterren gaf, is omdat iN WWE School-simulator toen ik 21 miljoen munten kreeg en toen ik op de verkoopknop klikte, deze 1 miljoen bereikte in plaats van 31 miljoen.
Grote rip-off van Minecraft
Blockman Go Arcade fzt
Cool geweldige blockman gaan!!! Ik hou van deze game omdat ze vandaag coole evenementen en meer geven.. daarom hou ik van dit spel, ik heb er zo van genoten!! Maar.. in bedwars zo veel hackers gevallen ook in tnt run mega muren.. ik ontmoette ze in die games dus bedankt blockman ga winkel spelen voor het repareren van de hackers heel erg bedankt blockman!!!! We houden van je! Zou winkel, youtube, google spelen
Downtown Mafia: Gang Wars Game
uitstekende game, maar omdat we verschillende regio's hadden, verloor ik veel vrienden om mee te spelen... dus ik verloor ook de interesse om deze game te spelen. En trouwens, er zijn veel hackers in dit spel (en er zijn veel gcube-misbruikers, nou niet jouw prob lol) dus ja en soms zijn er hier veel bugs, speciaal in chats en clan, ik hoop dat jullie het snel oplossen .